2013年10月17日 星期四

udn流行音樂: 保卜發片「我愛台坂」 李烈現身力挺

udn流行音樂
udn流行音樂:提供聯合報系影視新聞,內容包括流行樂專輯、演唱會情報、歌手動態。 // via fulltextrssfeed.com 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
保卜發片「我愛台坂」 李烈現身力挺
Oct 16th 2013, 19:03

吉他王子保卜(圖)發新專輯「我愛台坂」,昨恩人李烈現身力挺。
記者陳瑞源/攝影
吉他王子保卜發新專輯「我愛台坂」,昨恩人李烈現身力挺,保卜曾為李烈的戲劇作品配樂,兩人合作愉快。

保卜出道7年,在製作界小有名氣,但他18歲時,為追求音樂夢想,僅帶8千元上台北闖蕩,還一度沒錢睡公園,之後找到雜糧行的搬運工作,開始教吉他,才逐漸圓夢,他11月1日將在西門河岸留言舉辦「保卜X桑布伊」演唱彈奏會。

吉他王子保卜(圖)發新專輯「我愛台坂」,昨恩人李烈現身力挺。 / 記者陳瑞源/攝影

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言