2013年9月12日 星期四

udn流行音樂: 中秋送暖歌手輪番唱 哄老人開心

udn流行音樂
udn流行音樂:提供聯合報系影視新聞,內容包括流行樂專輯、演唱會情報、歌手動態。 // via fulltextrssfeed.com 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
中秋送暖歌手輪番唱 哄老人開心
Sep 11th 2013, 18:59

歌手吳淑敏、張瀞云、黃家新輪番獻唱下,老人們開心度過歡樂時光。
記者翁禎霞/攝影

聯合報系社會福利慈善基金會與財團法人立夫醫學研究文教基金會,昨天南下屏東舉行「中秋送暖─愛心無限」同樂會,在歌手吳淑敏、張瀞云、黃家新輪番獻唱下,老人們開心度過歡樂時光。

聯合報副社長顏光佑也特別南下致意,立夫醫學研究文教基金會董事長林穎曾也兼程南下,就是希望與老人同樂。

有小鄧麗君之稱的張瀞云帶著甜甜笑容,演唱多首鄧麗君經典歌曲壓軸的吳淑敏則是帶來多首台語老歌及經典組曲。

歌手吳淑敏、張瀞云、黃家新輪番獻唱下,老人們開心度過歡樂時光。 / 記者翁禎霞/攝影

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言