2013年9月20日 星期五

udn流行音樂: 謝和弦饒舌挺大埔 網友喊讚分享

udn流行音樂
udn流行音樂:提供聯合報系影視新聞,內容包括流行樂專輯、演唱會情報、歌手動態。 // via fulltextrssfeed.com 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
謝和弦饒舌挺大埔 網友喊讚分享
Sep 19th 2013, 18:36

苗栗大埔事件引起全民關注,謝和弦連夜創作錄製「被逼死的那五人」。
謝和弦提供
苗栗大埔事件引起全民關注,創作歌手加入聲援行列,繼五月天瑪莎後,謝和弦連夜創作錄製「被逼死的那五人」,在臉書上吸引不少粉絲喊讚、分享。

「你要我們怎麼冷靜,你叫我們怎麼理性,那今天被奪走的又是一條無辜的人命,今年的中秋節已經沒有仲丘,月圓人不圓的張家哪有心情烤肉……」謝和弦以饒舌唱出對大埔居民的憐憫,歌詞犀利不乏髒話。

苗栗大埔事件引起全民關注,謝和弦連夜創作錄製「被逼死的那五人」。 / 謝和弦提供

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言