2013年9月17日 星期二

udn流行音樂: 為失智發聲 老牌藝人29日桃園開唱

udn流行音樂
udn流行音樂:提供聯合報系影視新聞,內容包括流行樂專輯、演唱會情報、歌手動態。 // via fulltextrssfeed.com 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
為失智發聲 老牌藝人29日桃園開唱
Sep 16th 2013, 20:57

4名加起來近300歲的資深藝人謝雷、張琪、劉福助、吳靜嫻,將為桃園縣失智症關懷協會發聲,他們將於29日在桃園縣展演中心獻唱半世紀的經典老歌。

由桃園縣失智症關懷協會及桃園福榮扶輪社、南鯤鯓代天府等合辦的「勿忘我-疼惜咱ㄟ寶貝慈善演唱會」定29日(周日)晚上7點,在桃園展演中心展演廳開唱。主辦單位昨天請來老牌資深藝人吳靜嫻、謝雷、張琪、于櫻櫻等人為活動暖身。

吳靜嫻等4人除了為公益發聲,也合唱了一首「站在高崗上」,張琪不改活潑幽默本色,成為會場開心果,她還現身說法,呼籲社會各界多關心失智症老人,希望透過此活動,讓部分流離失所不知何去何從的失智老人找到關懷的家。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言